Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T11:29:01+02:00
Po dodaniu kilku kropelek cytryny do herbaty na początku można zauważyc wprowadzenie żółtej cieczy do herbaty. nastepnie herbata z "brązowej" stała się "jasnoblązowa." można zaobserwować tu zjawisko dyfuzji.

mam nadzije ze pomolaam ;* :P
8 2 8
2010-04-03T12:01:54+02:00
Jest to zjawisko dyfuzji, czyli samozutnego rozprzestrzeniania sie cząsteczek.
Kolor herbaty po dodaniu cytryny z ciemnego zmieni się na 'słomiany'
5 2 5