Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • sosi
  • Rozwiązujący
2010-04-03T12:02:22+02:00
1. a) F=pS b) S=F/p
2. p=800N/0,2m²=4000Pa
3.p=800N/0,7m²=1143Pa
4.c
5.d
6.g=p/δh (δ to jest to pochyłe p czyli ro)
7.h=1500Pa/1000 * 10=0,15m
8.a
9.b
  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T12:28:23+02:00
1.
a) F= pS b) S= F /p (wiem tylko a)
2.
p=800N/0,2 m²=4000 Pa
3.
p=800N/0,7 m² = 1143 Pa
4.c
5.d
6.g=p δh
7.h=1500Pa/1000 * 10=0,15m
8.b
9.a