Mam krzyzówke PO:dzieki z góry:
1.Grząstka w stawie kolanowym,której urazom często ulegają piłkarze (7)
2.Na nim zawieszasz unieruchamianą kończynę górną(7)
3.Kalectwo, niedołęstwo(11)
4.Sznurek z prochem(4)
5.Jad kiełbasiany(8)
6.Trucizna(3)
7.Palone lub gaszone(5)
8.Toksymania lekowa(9)
9.Torsje(7)
10.Znawca grzybów(7)
11.Byliny trujące(6)
12.Tlenek węgla(4)
13.Tropikalne komary(7)
14.Miła woń(6)
15.Specyficzna odtrutka skuteczna w zatruciu np.rtęcią lub zabawa sylwestrowa(3)
16.Inaczej odtrutka(9)
17.Narkotyk stosowany w medycynie (5)
18.Forma przewlekłego zatrucia(12)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T12:54:55+02:00
1. Łąkotka
2. Temblak
3. Inwalidztwo
4. Lont
5. Botulina
6. Jad
7. Wapno
8. Lekomania
9. Wymioty
10.
11. Tojady
12. Czad
13. Moskity
14. Aromat
15. Bal
16. Antidotum
17.
18. Toksykomania

Czyżby ćwiczenia z operonu? Niestety dwóch nie mam, ale mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam. :P
4 5 4
2010-04-03T13:00:03+02:00
1. torebka
2. temblak
3. inwalidztwo
4.lont
5.butulina
6.jad (?)
7.wapno
8.lekomania
9.wymioty
10.mykolog
11.kalina
12.czad
13.moskity
14. zapach
15.bal
16.antidotum
17.opium
18.intoksykacja
7 3 7