Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T12:13:17+02:00
1.Wszystkie marzenia się spełniają ,tylko trzeba dązyć celu.

2.Duch na ratunek(helen Donwoodie)

Najpierw Rowan dostaje tajemniczą przesyłkę.Na paczce nie ma nadawcy,Rowan jest przerażona.W środku był złoty medalion.Minęło kilka dni koło Rowan zaczął sie kręcić dziwny męzczyzna.Rowan ogrania nie spokuj.W jej pokoju jest coś dziwnego,coś złego.
Czy duchu są straszne? Oczywiscie że tak ,tylko tzreba w je uwierzyć........
3. Babka cytrynowa

CIASTO
25 dag mąki
25 dag cukru
25 dag margaryny (może być Kasia)
4 duże jajka
1 duża cytryna
1 łyżeczka proszku do pieczenia

LUKIER
7/8 szklanki cukru pudru
1/2 cytryny
Przepis na ciasto: Żółtka utrzeć do białości z margaryną i cukrem. Gdy masa będzie puszysta, dodać całą cytrynę (sparzoną i wyszorowaną) startą na tarce. Następnie ubić na sztywno pianę z białek i dodać do masy. Na koniec wsypać mąkę z proszkiem do pieczenia i delikatnie wymieszać łyżką.

Przelać ciasto do formy wyłożonej papierem do pieczenia i piec około 40 minut w temperaturze 180 stopni C.
Przepis na lukier: Z cukru pudru i soku z cytryny przygotować lukier. Lukrować ciasto zaraz po wyjęciu z piekarnika.













Sama to napisałam;)pozdr:)
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T12:18:22+02:00
1. lekcja marzeń może być o tematyce np. "jak przeżyłeś święta Wielkiej Nocy"
3.przepis na mazurka
Ciasto:
15 dag mąki ziemniaczanej
20 dag cukru
4 jaja
1/4 paczki proszku do pieczenia
1/2 paczki cukru waniliowego
polewa:
15 dag cukru
1/4 szklanki wody
5 dag czekolady
lukier:
10 dag cukru pudru
1 łyżka soku z cytryny
barwniki spożywcze
masa:
250 ml mleka
100 g Kasia
pół opakowania budyniu waniliowego
1 łyżka mąki pszennej
1 łyżka mąki ziemniaczanej
Do dagracji:
pomarańcze
brzoskwienie
orzechy włoskie
migdały
rodzynki
wiórki kokosowe
dżem wiśniowy
kiwi
wiśnie
lukier oraz barwniki spożywcze

2. Moją ulubioną książką jest Ania z Zielonego Wzgórza ponieważ gdy byłam dzieckiem uwielbiałam jak moja mama mi o niej opowiadała

licze na naj
4 4 4