Odpowiedzi

2010-04-03T12:01:58+02:00
Święta Keira była zakonnicą. Żyła w Irlandii i pomagała ubogim, pokazując im swoją wiarę i służąc w codziennym życiu. Ponieważ żyła w górach, na jej cześć nazwano jedno z miasteczek górskich: Keikeary. Zmarła w 680 roku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T12:35:29+02:00
Święta Keira była zakonnicą. Żyłam w Irlandii pomagając ubogim. Wspierała ich w codziennym życiu i obowiązkach, szerzyła ich wiarę. Keikeary- miasteczko górskie- zostało tak nazwane na jej cześć, ponieważ w nim spędziła swoje życie. W 680 roku zmarła. Jej wspomnienie obchodzimy 5 stycznia.
4 3 4