Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T12:11:40+02:00
Ameryka południowa:
-powierzchnia: 17,8 mln km²
-ludność: 392 mln mieszkańców

Ameryka północna:
-powierzchnia: 24,242 mln km²
-ludność: 524 mln mieszkańców.

proszę ;p
pzdr Xd
4 3 4
2010-04-03T12:12:39+02:00
Powierzchnia Ameryki Południowej wynosi 17,8 mln km²
Amerykę Południową zamieszkuje ponad 392 mln mieszkańców (lipiec 2009)
Ameryka Północna -Powierzchnia 24,2 mln km2
Ameryka Północna-kontynent zamieszkały przez około 525 milionów ludzi
pozrdawiam:)
2 3 2
2010-04-03T12:44:44+02:00
Ameryka Północna:
•powierzchnia- 24 242 000 km². Stanowi ona 16,3% całkowitej powierzchni lądów znajdujących się kuli ziemskiej.
•ludność- około 525 milionów. Stanowi to ponad 7% całej ludności świata.

Ameryka Południowa:
•powierzchnia- 17,8 mln km². Stanowi to 11,9% całkowitej powierzchni lądów na ziemi.
•ludność- 392 mln. Stanowi to niecałe 6% całej ludności świata.
3 3 3