Odpowiedzi

2010-04-03T12:15:32+02:00
I listen to...... music (wpisz rodzaj swojej muzyki)
pozniej napisz na czym polega rodzaj tej muzyki np rock mocne brzmienia itp ;p
nastepnie wymien swoje ulubione zespoly i utwory.
jesli sluchasz jakiejs tanecznej muzyki napisz ze lubisz do niej tanmczyc, lub ze muzyki sluchasz w kazdej wolnej chwili, uczysz sie przy niej itp ;)
jak napiszes zi bedziesz chciala zeby ktos to sprawdzil to napisz; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T12:21:14+02:00
I like ..... My sentence this music is very nice. It was can near her dance a lot of and play well. It come in useful on disco and well oneself it sings her. My ulubionm is singer: ... and singer ... I team which listen the most often this.... I near this music was been to teach well. .... I listen in every free moment.


A tu po polsku:
Ja najbardziel lubię. Moim zdaniem ta muzyka jest bardzo fajna. Można przy niej dużo tańczyć i dobrze się bawić. Przydaje się na dyskoteki i dobrze się nią śpiewa. Moim ulubionm piosenkarzem jest: ... a piosenkarką ... Zespół który słucham najczęściej to.... Przy tej muzyce jest mi się dobrze uczyć. .... słucham w każdej wolnej chwili.

jeśli jeszcze chcesz jakieś zdania ( bo ja już nie mam pomysłu ) to napisz do mnie to przetłumacze :)
2010-04-03T12:39:24+02:00
1. napisz jaki to rodzaj muzyki - i listen to...tuwpisac.. music (czyli słucham...i wpisz czy to metal czy disco polo)
2. twój ulubiony zespół np. my favourite band is whitesnake - i love them!
na polski moim ulubionym zespołem są białe węże - uwielbiam ich.
3. napisz dlaczego ich lubisz sluchać . np. i like listen them because i like loud ring - lubie ich sluchac poniewaz lubie glosne brzmienia.
I listen them on evry free moment.- slucham ich w kazdej wolnej chwili.
1 5 1