W najpogodniejszych regionach świata niebo jest pochmurne około 115 dni w roku. W najbardziej pochmurnych regionach dni bezsłonecznych jest około 247.
W Polsce jest od 130 do 160 dni pochmurnych rocznie.
Pytania:
1)Ile jest średnio rocznie w Polsce dni pogodnych?
2)Ile co najmniej słonecznych dni byśmy zyskali rocznie,
mieszkając w najpogodniejszych regionach świata?
Zapisuj wszystkie obliczenia.
Odpowiedzi:
1) W Polsce rocznie jest od ......do.....dni pogodnych.
2)Zyskalibyśmy wtedy co najmniej .......dni słonecznych.
Pilne!!:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T13:18:18+02:00
1.W Polsce rocznie jest od 175 do 205 dni pogodnych.
2.Zyskali byś my wtey co najmniej 108 dni słonecznych.

Ps;napisałam sama ..pozdrowionka

Dr.housexd;)

ps :ja pierwsza dodałam rozwiązanie
2 1 2
2010-04-03T14:21:12+02:00
1) 235 lub 205

2) 250

a obliczenia to :

1) 365 - 130 = 235 , 365 - 160 = 205

2) 365 - 115 [czyli dni pochmurnych w najpogodniejszym kraju] = 250





ps. jestem w gimnazjum wiec mozesz liczy c ze zadania sa rozwiazane dobrze licze na naj ;p < ,33
5 5 5