Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T13:11:00+02:00
Poniewaz sa to zwiezrzeta ktore zyja w ciemnosciach....za to maja lepiej rozwiniete inne zmysly
7 5 7
2010-04-03T13:11:41+02:00
Ponieważ krety cąły czas są pod ziemią ,gdzie jest ceimno a nietoperze są w jakiniach i wylatują tylko w nocy,więc krety i nietoperze mają słabo rozwinięty wzrok bo cały czas przebywają w ciemności.


Ps:sama to napisałam.....pozdro

Dr.house;)xd
17 4 17
2010-04-03T13:11:45+02:00
Krety i nietoperze mają bardzo słabo rozwinięty wzrok ,ponieważ przez całe życie przebywają w ciemnościach !

Bardzo proszę o opinę ''najlepszą''
17 4 17