Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T21:00:36+01:00
Dnia 30 Października 2009r.W sobotę o godzinie 9.00
Zapraszamy na otwarcie nowej wystawy w Kielcach pod tytułem '' wygląd gimnazjalisty na przestrzeni lat"" Uroczystość poprowadzi prezydent Kielc Wojciech Lubawski

;)
2009-11-01T21:05:42+01:00
W ostatni weekend w kieleckim Domu Kultury otwarto cieszącą się dotąd wielką popularnością wystawę "Wygląd gimnazjalisty na przestrzeni lat". Wystawa przedstawia interesujący i zróżnicowany zbiór rycin, fotografii, szkiców i opisów przedstawicieli tej grupy uczniów. Materiały podzielono na sekcje, zwiedzający mogą porównać wygląd młodzieży gimnazjalnej sprzed lat, z przedstawicielami tej grupy z czasów teraźniejszych. Wystawa będzie udostępniona dla oglądających w dniach od 1 do 30 listopada w godzinach od 12 do 20. Wstęp wolny, serdecznie zapraszamy!
2009-11-01T21:10:38+01:00
I znowu powstało gimnazjum,to tytuł wystawy na której zobaczymy jak wyglądało gimnazjum na przestrzeni lat,wczoraj i dziś.Wystawa potrwa od 2.11.2009 do 15.12.2009.Wstęp wolny.