Odpowiedzi

2009-11-01T20:59:52+01:00
1. sprawiedliwość
2. odpowiedzialność
3. dobre planowanie
4. ewentualnie komunikatywność
2009-11-01T21:01:35+01:00
* dyplomacja
* pomysłowośc
* odpowiedzialnośc
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T21:05:31+01:00
Lider grupy powinien być przede wszystkim:
-odpowiedzialny- ponosic konekwencje za swoje decyzje czyny
-sprawiedliwy-umiec docenic dokonania swoich
podopiecznych i czlonkow grupy,prace innych
- kreatywny, pomyslowy
1 2 1