Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T13:38:01+02:00
Tradycje wielkanocne
Wwielką sobotę idzie się poświęcić koszyczki i jedzenie żeby w wielką niedzielę zjeść . w niedziele palmową idzie się święcić palmy .na stole z poświęconego koszyczka powinna znajdować się babka piaskowa ,kiełbasa,jajka chrzan,sól ćwikła, chleb.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T13:58:30+02:00
Potrawy:
*jajka do podzielenia się
*żurek z biała kiełbasą jajkami pokrojonymi na wielkość jaka się podoba i doprawiony chrzanem
*chleb
*babka piaskowa
*pokrojona poświęcona wędlina
stół:
we flakoniku mogą stać bazie i barwinek
stół powinien być nakryty białym obrusem
może stać zajączek lub baranek i wszystkie potrawy z koszyczka
2 3 2
2010-04-03T14:13:13+02:00
Potrawy:
makowiec
jajko
babka
mazurek
pasztet z zajaca
wielkanocny schab w ziołach
zupa z cukini z pesto
żurek
święconka wielkanocna
kiełbasa biała


udekorowanie stołu:
powinny być pisanki, baranek , potrawy ,święconka
1 5 1