Odpowiedzi

2010-04-03T14:24:20+02:00
W zeszycie od geografi mialam tylko tyle:

Ameryka Północna : Missisipi , Mackenzie, Ohio

Europa : Wołga,Ural, Dunaj

Australia : Darling, Murray

Azja : Jangcy , Huang He , Amur , Ganges , Indus , Mekong

Ameryka Południowa : Amazonka , Parana, Orinoko

Afryka : Nil , Kongo , Niger, Zambezi
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T15:15:07+02:00
Afryka:
-Nil (6671 km)
-Kongo (4320 km)
-Niger ( 4160 km)

Ameryka Północna:
-Mackenzie (4240 km)
-Missisipi (3778 km)
-Jukon (3180 km)

Ameryka Południowa:
-Parana (4380 km)
-Amazonka (7025 km)
-Sao Francisco (2880 km)

Australia:
-Cooper Creek (1420 km)
-Murray (2575 km)
-Georgia (1300 km)

Euroazja:
-Jangcy (6300 km)
-Huang He (5464 km)
-Mekong (4880 km)
-Wołga (Europa) (3530 km)

Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam! :)
39 4 39