Krzyżówka .
1.dzienny w sklepie ( na 5 liter )( nie wiem czy to nie będzie chleb ?
2.jedno u cyklopa ( na 3 litery)
3.ocalał z potodu ( na 3 litery)
4.wzmacnia siłę głosu ( na 4litery)
5.mniejszy od czekolady
6.po objedzie ( 5liter)
7.kształt twarzy ( na 4 litery)

pomocy !!! kto daje z neta zgłaszam spam !!!

3

Odpowiedzi

2010-04-03T14:02:53+02:00
1.Utarg
2.oko
3 noe
4 tuba
5 baton
6 deser
7 owal
licze na naj:)
3 3 3
2010-04-03T14:03:17+02:00
1.utarg (zysk inaczej)
2.oko
3.Noe
4.tuba
5.baton/cukierek
6.deser
7.owal
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T14:51:54+02:00
1 UTARG
2 OKO
3 NOE
4 TUBA
5 BATON
6 DESER
7 OWAL
2 5 2