Odpowiedzi

2010-04-03T14:17:20+02:00
KORZYŚCI:
-dostęp do usług technicznych (pomoce techniczne, warsztaty);
-dużo miejsc pracy (mniejsze bezrobocie);
-dostęp do placówek zdrowotnych (szpitale, kliniki na miejscu nie trzeba wyjeżdżać);
UCIĄŻLIWOŚCI:
-wzrost cen towarów (wszystko jest drogie);
-duża konkurencja na rynku pracy;
-duże czekanie na określone usługi (do urzędu trzeba czekać);
1 5 1
2010-04-03T14:27:12+02:00
Korzyści:
- Nowe miejsca pracy
- Łatwa komunikacja
- Większy wybór w sklepach itd.
- Różnorodne rozrywki
- Dostęp do usług, maszyn.

Uciążliwości:
- Przeludnienie
- Zanieczyszczenie spowodowane samochodami, fabrykami itp
- Hałas na ulicach, osiedlach
- Życie w ciągłym biegu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T14:58:17+02:00
Korzyści:
- Duża ilość sklepów ( oszczędność czasu )
- Dostęp do wielu udogodnień ( nie trzeba składać zamówień na przeróżne rzeczy)
- Ilość szkół i uczelni ( Uczniowie nie muszą wydawać pieniędzy na autobusy, ponieważ ilość szkół sprawia, że chodzą pieszo)
- Komunikacja miejska na wysokim poziomie ( szybkie przemieszczanie się po mieście)

Uciążliwości:
- Stres ( Wielkie możliwości sprawiają, iż każdy chce z wszystkie skorzystać, jednak nie każdy zdąży)
- Większe podatki
- Niespokojne życie spowodowane ciągłym ruchem na ulicach itd.
- Miejsca pracy są przepełnione, bo każdy chce pracować w swoim mieście

Mam nadzieję, że pomogłem i proszę o najlepszą.
2 4 2