Odpowiedzi

2010-04-03T22:27:38+02:00
21
y=2/3x -7
P(-6,1)

a=2/3
prosta prosopadla a ze zmienionym znakiem i odwrotnosc
czyli
a_1=-3/2

y_1=-3/2x+b

Przechodzi przez punkt P czyli za y i x podstawiamy 1 i -6
1=-3/2*-6+b
b= 8
y=-3/2x -8

22
y=-5/3x+2
y=(-1-3a)x-5

-1-3a=-5/3
-3a=-2/3
a=2/9

reszte dokoncze jutro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T23:03:43+02:00
20
P1/P2=4
r²/R²=4
r/R=2
D)
21
y=-3/2x+b
1=-3/2(-6)+b
b=-8
D)
22
-5/3=-1-3a
3a=2/3
a=2/9
A)
23
AO=√7+9=√16=4
D)
24
mamy trójkąt prostokątny z kątem 30⁰
r=6
l=12
Pb=π*6*12=72π
B)
25
N=36
n=26(bez 63;64;65;66;54;55;56;45;46;36)
26/36
B)