Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T14:40:53+02:00
V=Pp*h₁
Pp=1/2(a+b)h₂
a=1,2 dm=12 cm
b=6 cm
h₂=4 cm
h₁=2 dm=20 cm

V=1/2(12+6)*4*20
V=1/2*18*80
V=720 cm³

720*10,5=7560 g=7,56 kg
8 2 8
2010-04-03T14:58:38+02:00
Podstawa:
a = 12 cm
b = 6 cm
h = 4cm
Pp = (12cm + 6cm) × 4cm ÷ 2 = 72cm² ÷ 2= 36cm²
Objętość :
H = 20 cm
V = 36cm² × 20cm = 720cm³
720cm³ × 10,5kg = 7,56 kg
Odp:Taka sztabka waży 7,56 kg.

Liczę na NAJ ;-D
11 4 11