Witam w moim gimnazjum po Świętach Wielkanocnych odbędzie się konkurs z języka angielskiego związany z Informatyką. Proszę o słówka związane z komputerem(te łatwiejsze i te najtrudniejsze) oraz rozwinięcia różnych skrotów informatycznych np. www czy tez http. Za pomoc udziele maksymalnej liczby punktów, jeżeli słowek jak i rozwinięć będzie dużo. Pozdrawiam i czekam.

3

Odpowiedzi

2010-04-03T14:59:12+02:00
Www - World Wide Web
http - Hypertext Transfer Protocol
blog - blog
crash - zepsuć sie [ o komputerze]
essays - wypracowanie
font - czcionka
image - obraz
insert images - wstawić obrazek
instant messaging - komunikator internetowy
log onto - logować sie
online - w sieci
print preview - podgląd wydruku
print - drukować
style - styl
text - tekst
toolbar - pasek narzędzi
up-to-date - aktualny
webcam - kamera inetrnetowa
technology - technologia
connect to the internet - podłączyć do inetrnetu
disc - dysk
downald music - sciagac muzyke
software - oprogramowanie
keyboard - klawiatura
laptop - laptop
memory - pamięć
microchip - mikroprocesor
modem - modem
monitor - monitor
mouse - myszka
PC - Personal computer - komputer osobisty
screen - ekran
search the web - szukać w internecie
send an e-mail - wysłać email
receive a text message - otrzymać wiadomość tekstową / smsa.
surf the internet - serfować po internecie
website - strona internetowa

Licze na naj ;))
4 4 4
2010-04-03T15:02:31+02:00
Control pad
screen-monitor
keyboard-klawiatura
printer-drukarka
speakers-głosniki
software-oprogramowanie
scanner-skaner
CD reader/writer-płyta
webcam-kamerka
disk-dysk
mouse-myszka
Do czego sa uzywane to np.
You use a printer to print documenents and photos
You use special sofware to desigh a website
You use a webcom to take video pictures.
You use a mouse to move around the screen
You use a speakers to hear the sound
You use a keyboard to type information into a computer
You use a control pad to play computer games.
You use a scanner to scan documents and photos
itp.
To do gier komputerowych:)
joystick
sound effects
fantasy
action
adventure
simulation
levels
role-play
sports
games console
graphics

Co wiedziałam to ci napisałam licze na naj:***
Pozdrowienia:)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T15:45:45+02:00
Www - World Wide Web
http - Hypertext Transfer Protocol
blog - blog
instant messaging - komunikator internetowy
log onto - logować sie
online - w sieci
print preview - podgląd wydruku
print - drukować
text - tekst
toolbar - pasek narzędzi
webcam - kamera inetrnetowa
technology - technologia
connect to the internet - podłączyć do inetrnetu
disc - dysk
downald music - sciagac muzyke
software - oprogramowanie
keyboard - klawiatura
laptop - laptop
memory - pamięć
microchip - mikroprocesor
modem - modem
monitor - monitor
mouse - myszka
PC - Personal computer - komputer osobisty
screen - ekran
search the web - szukać w internecie
send an e-mail - wysłać email
receive a text message - otrzymać wiadomość tekstową / smsa.
surf the internet - serfować po internecie
website - strona internetowa
printer-drukarka
speakers-głosniki
software-oprogramowanie
scanner-skaner
CD reader/writer-płyta

password - kod
hardware - sprzęt komputerowy
computer - komputer
(PC) personal computer - komputer osobisty
Notebook - notebook
memory - pamięć
Memory chip, card- karta pamięci
operating system - system operacyjny
Interface - interfejs
diskdrive - napęd dysku
Floppy drive - stacja dyskietek
CD drive - stacja napędu CD
hard drive - dysk twardy
program - program (komputerowy)
programming language - język programowy
programmer - programista
word processing - redagowanie tekstów
word processor - edytor tekstowy
processor - procesor
database - baza danych
application - aplikacja
scanner - skaner
modem - modem
monitor - monitor
fax - fax
network - sieć
network card - karta sieciowa
local area network (LAN) - lokalna sieć komputerowa
world wide web (WWW) - sieć internetowa
virus - wirus
update- nowa wersja, aktualizować
user - użytkownik
administrator - administrator
login - logowanie
Licze na naj ;) Pozdro ;)
3 5 3