Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T15:02:10+02:00
Vm- prędkość wypadkowa motorówki (30km/h)
Vr- prędkosć wypadkowa rzeki
s - 12 km
t - 20 min = 1/5 h
V= s/t
s/t = Vr + Vm
s/t = Vr + 30
12: 1/3 = Vr + 30
Vr = 6 km/h

  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T15:53:45+02:00
V(km/h)=d/t; predkość=droga/czas;
Motorówka płynęła z prądem tzn. z prędkością V1+V2 (V1-prędkość motorówki,
V2-prędkość prądu rzeki); Miana muszą być jednakowe 20min=1/3h;
V1+V2=12//1/3; V2=12x3-V1; V2=36-30; V2=6(km/h)
1 1 1
2010-04-03T15:56:24+02:00
S=12km
t=20min=1/3h
v=12km/1/3h=12*3=36km/h
36km/h-30km/h=6km/h
1 5 1