Odpowiedzi

2010-04-03T15:06:52+02:00
Powinieneś tam umieścić rzeczy takie jak:

- kiedy powstała związek "Solidarność"

- Kto go założył

-Co miał na celu ten związek

- Jakie teorie wygłaszał

- Czy miał duże poparcie

- Jak próbowano go zniszczyć

-Dlaczego Lech Wałęsa wyrzekł się "Solidarności"

Proszę o naj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T15:11:32+02:00
Muszisz napewno umiescic tam rok zalozenia. Co bylo, jest celem solidarnosci. Dokonania solidarnosci, wazne daty wszystkich strajkow solidarnosci, wazne daty, jakie miala poparcie solidarnosc, kto byl za, kto przeciw, czy ktos sie wyrzekal, napisz o 21 postulatach, o porozumieniach i mozesz napisac cos o fladze, itp. (;
LINK: http://pl.wikipedia.org/wiki/Niezależny_Samorządny_Związek_Zawodowy_%22Solidarność%22

Z tego mozna sie duzo dowiedziec, sa zdjecia.

Stresc kazdy ten 'podtytul' i wklej jakies zdjecia.

mam nadzieje ze pomoglam. XD
licze na naj. ;]
2010-04-03T15:53:08+02:00
Musisz mieć informacje takie jak :
Rok założenia ,
Twórcy ,
Przyczyny ,
Skutki ,
Reformy ,
Co osiągnęła ''SOLIDARNOŚĆ'' ,
Główna siedziba itp , :)