Mam problem.
Nie za dobrze rysuję a muszę przygotować komiks.
Jak na złość nie mam pomysłu! ;(
Jeśli ktoś ma jakiś dobry pomysł to niech napisze.! ;]
Będę wdzięczna. ;D

<ps. najlepiej wychodzi mi rysowanie roślin <owoce itp.>
oraz rzeczy martwych>

2

Odpowiedzi

2010-04-03T15:29:55+02:00
To naprzykład jak owoce postanowiły zrobić sałatkę owocową i musiały się do tego zabrać ,, odpowiednie owoce , kłutnie pomiędzy owocami , np. jak trzeba było obrać jabłko i banana ,,, itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T15:49:17+02:00
No to moze byc kraina owocow wypowiada wojne krainie warzyw bo warzywa uprowadzily krolowa owocow. warzywom grozi zaglada bo sa slabsze, jesli jednak wypelnia 3 zadania czarodziej je ochroni.xD