Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T15:27:11+02:00
Siedzi sobie baran, na zielonej łące, wkoło hasają wesołe zające. Bawią się i śmieją. Wniebogłosy krzyczą, że w te piękne święta, radości Ci życzą.

Pełny koszyk dziś naszykuj, wyśmienitą upiecz babkę. Na śniadanko Wielkanocne, każdy ma niemałą chrapkę. A już jutro po kryjomu, nalej wody pełne wiadra. Zaskocz w poniedziałek z rana - babcię, wujka albo szwagra.

Zdrowia, szczęścia i radości, w pierwsze święto dużo gości. W drugie święto dużo wody - to dla zdrowia i urody. Dużo jajek kolorowych, świąt wesołych no i zdrowych.

Smacznej szynki i jajeczka, w ten świąteczny ranek. A w koszyczku wielkanocnym, samych niespodzianek.

Z okazji Wielkanocy kolorowych jajeczek, wycinanych owieczek i mokrego ubranka w poniedziałek z samego ranka.

Spotkałam dzisiaj kurczaka, co po baziach skakał. Za nim kurka podążała, i pisanki malowała. Wtem baranek się ukazał, i życzenia złożyć kazał - szczęścia i radości moc, na tą świętą Wielką Noc.
2010-04-03T15:27:20+02:00
*Pisanki skradły słońcu kilka złotych promieni. Teraz ich jasny blask, Wasz dom rozpromieni.

*Skacze zając po lesie i życzenia Tobie niesie. Przez pisanki przeskakuje, Alleluja wykrzykuje. Po czym znika w długich susach, cały mokry od dyngusa.

*Bielutki baranek, co ma złote różki, bryka wesoło na łące z rzeżuszki. Od czasu do czasu chorągiewką buja i beczy do Ciebie - Wesołego Alleluja!


*Uśmiechów bez liku przy wielkanocnym stoliku. Przyjacół wielu i EURO w portfelu.




*

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T15:28:17+02:00
Jeżęli chcesz kogoś wysłać np. e-mailem albo gg to : http://www.zyczeniawielkanocne.yoyo.pl/zyczenia.swf

zwykłe życzenia

1.Wielkanocnych świąt już pora
Trzeba jaja wyjąć z wora
-pomalować, pofarbować
I kobiecie dać spróbować
-żeby potem nie gderała,
Że na Święta jaj nie miała!

2.Oby zdrówko dopisało,
by jajeczko smakowało,
by babeczka nie tuczyła,
atmosfera miła była,
by króliczek uśmiechnięty
przyniósł radość w ten dzień święty!!!