Odpowiedzi

2010-04-03T15:29:11+02:00
12* 20% =2.4
12+2.4=14.4 -podwyzka
14.4*25%=3.6
14.4-3.6=10.8- znizka
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T15:32:00+02:00
20%=0,2
0,2*12=2,4
12+2,4= 14,4zł
14,4 zł kosztowała książka po podwyżce

25%=0,25
0,25*14,4=3,6
14,4-3,6= 10,8zł
odp. Ksiązka ostatecznie kosztowała 10zł 80 groszy

proszę ;p
pzdr
1 5 1
2010-04-03T15:35:04+02:00
20 % = 1/5
12 zł * 1/5 = 2,4 zł
12 zł + 2,4 zł = 14,4 zł
25 % = 1/4
14,4 zł * 1/4 = 3,6 zł
14,4 zł - 3,6 zł = 10,8 zł


odpowiedź.:Cena książki po tych zmianach wynosi 10,80 zł.