Przedstaw wpływ palenia papierosów na wygląd skóry człowieka.Jak palenie wpływa na skórę , paznokcie, włosy itp.Dowiedz się czy środki pielęgnacyjne kremy, maseczki ,odżywki i inne działają tak samo u palaczy i niepalących .

Proszę o pooomoc .!! Z góry dziękuję ;**

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T15:33:48+02:00
Skóra u osób palących jest często zniszczona, szara, sucha i pozbawiona substancji odżywczych i tak samo włosy.
U osób palących kosmetyki pielęgnacyjne nie działają tak samo, ponieważ oni potrzebują znacznie więcej mikro i makroelementów i w różnych stopniach nasilenia, bo maja oni inne zapotrzebowanie w te właśnie składniki.
1 5 1
2010-04-03T15:35:52+02:00
U osob palacych nastepuje szybszy proces starzenia sie skory.Skóra "szara"(niedotleniona),na starosc nawet pożółkła....Paznokcie są łamliwe,rowniez zołte,podobnie zęby...Włosy wypadaja,nie wspominajac o zapachu,szybciej sie przetluszczaja;P Rozne zabiegi kremami itp maja mniejsze dzialanie u osob palacych niz u osob niepalacych.....nie polecam:D
licze na naj...pozdr
1 5 1
2010-04-03T16:01:21+02:00
Przez palenie, skóra człowieka staje się słaba. Wygląda bardzo staro. 20 latek, który pali papierosy, będzie miał skórę 40 latka itd. Paznokcie są bardzo wrażliwe. Szybko się łamią i mają żółtą barwę, tak samo jak i zęby i reszta ciała. Włosy są słabe, wysuszone. Środki pielęgnacyjne nic już tu nie pomogą. Zniszczone komórki już nigdy się nie odrodzą.

Pozdrawiam i liczę na naj ;)
1 5 1