Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T21:14:51+01:00
Edward Osóbka-Morawski (PPS) – prezes Rady Ministrów, minister spraw zagranicznych
Władysław Gomułka (PPR) – I wiceprezes Rady Ministrów
Stanisław Mikołajczyk (SL, od 22 sierpnia 1945 PSL) – II wiceprezes Rady Ministrów, minister rolnictwa i reform rolnych
Władysław Kiernik (PSL) – minister administracji publicznej
Jerzy Sztachelski (PPR) – minister aprowizacji i handlu
Stanisław Radkiewicz (PPR) – minister bezpieczeństwa publicznego
Stefan Matuszewski (PPS) – minister informacji i propagandy
Jan Rabanowski (SD) – minister komunikacji
Władysław Kowalski (SL) – minister kultury i sztuki
Stanisław Tkaczow (PPR) - minister lasów
marszałek Polski Michał Żymierski (PPR) – minister obrony narodowej
prof. Michał Kaczorowski (PPS) - minister odbudowy
Czesław Wycech (PSL) – minister oświaty
Mieczysław Thugutt (SL) - nominalnie minister poczt i telegrafów, kierownikiem ministerstwa był Tadeusz Kapeliński (SL)
Jan Stańczyk (PPS) – minister pracy i opieki społecznej
Hilary Minc (PPR) – minister przemysłu
Konstanty Dąbrowski (PPS) – minister skarbu
Wincenty Rzymowski (SD) - minister spraw zagranicznych
Henryk Świątkowski (PPS) – minister sprawiedliwości
Franciszek Litwin (SL) - minister zdrowia


źródło: wikipedia.

Pozdrawiam :)
2009-11-01T21:16:53+01:00
Premier: Edward Osóbka Morawski,
Wicepremierzy: Stanisław Mikołajczyk i Władysław Gomółka
Pozostałe resorty- (komuniści): M. Rola-żymierski (MON), Stanisław Radkiewicz (Bezpieczeństwo Publiczne), Hilary Minc (przemysł), Wincenty Rzymowski(MSZ)
1 4 1
2009-11-01T21:22:26+01:00
-Edward Osóbka-Morawski
-Władysław Gomułka
-Stanisław Mikołajczyk
-Władysław Kiernik
-Jerzy Sztachelski
-Stanisław Radkiewicz
-Stefan Matuszewski
-Jan Rabanowski
-Władysław Kowalski
-Stanisław Tkaczow
-marszałek Polski Michał Żymierski
-prof. Michał Kaczorowski
-Czesław Wycech
-Mieczysław Thugutt
-Jan Stańczyk
-Hilary Minc
-Konstanty Dąbrowski
-Wincenty Rzymowski
-Henryk Świątkowski
-Franciszek Litwin