Odpowiedzi

2010-04-03T17:05:04+02:00
V=Pp*h=60 cm³
Pp=1/2d₁d₂
d₁=x
d₂=3x
h=5x

60=1/2*x*3x*5x
60=7,5x³
x³=8
x=2

d₁=2 cm
d₂=3*2=6 cm

a²=(½d₁)²+(½d₂)²
a²=(½*2)²+(½*6)²
a²=1+9
a²=10
a=√10
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T17:13:06+02:00
E/f=1/3
f=3e

Pp=1/2*e*f
Pp=1/2*e*3e
Pp=3/2e²

V=Pp*H
e/H=1/5
H=5e
V=3/2e² *5e
15/2e³=60/*2/15
e³=120/15
e³=8
e=2

f=3*2=6

(1/2e)² +(1/2f)²=a²
(1/2*2)²+(1/2*6)²=a²
a²=1+9
a²=10
a=√10

5 4 5