Odpowiedzi

2010-04-03T16:19:34+02:00
-głównie to miłość i tęsknota za ojczyzną.
- ukazanie ojczyzny, jako kraj lat dziecinnych
- powrót myślami do lat dzieciństwa.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T16:20:25+02:00
- tesknota za ojczyzna
- wspomnienie polskich tradycji
- przedstawienie postaci polskich
- ukazanie motywu domu i dworu polskiego
- ukazanie ojczyzny, jako kraj lat dziecinnych

nie mam wiecej pomysłów ale moze ktos inny cos doda
4 3 4