Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T16:28:28+02:00
W prezentacji o solidarności powinienes umiescic kto byl pierwsza osoba ktora kierowala ta organizacja,kiedy powstala,co miala na celu.kto ja poparl,w ktorym roku zostala stworzona,kto byl przeciwko stworzeniu takiej organizacji,co ona wniosla do polski,w czym jej pomogla
2010-04-03T16:31:43+02:00
- kiedy powstała.
- coś o genezie.
- pierwsze strajki.
- np. o stoczni gdańskiej.
- o postulatach.
- o porozumieniu sierpniowym.
- o wielkiej solidarności.
- o stanie wojennym.
- Początki podziemnej Solidarności .
- Represje SB.
- Pieriestrojka.
- Strajki z roku 1988.
- Okrągły Stół.
- Wybory do sejmu kontraktowego.
- Gruba kreska .
- Plan Balcerowicza.
- Jesień Ludów.
- III Rzeczpospolita.
- "Solidarność" po roku 1989.
- Przewodniczący Solidarności.

plis o Najlepszą odpowiedźź.!!!!!!!!!!!!111