Odpowiedzi

2009-11-01T21:21:31+01:00
Tlenek siarki IV
tlenek siarki VI
kwak siarkowy VI
siarczan VI glinu
wodorotlenek glinu
kwas siarkowy IV
siarczan IV sodu
siarczan VI potasu
siarczan VI wapnia
ortofosforan V glinu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T21:23:07+01:00
A)SO₂ - tlenek siarki (IV)
b)SO₃ - tlenek siarki (VI)
c)H₂SO₄ - kwas siarkowy (VI)
d)Al₂(SO₄)₃ - siarczan (VI) glinu
e)Al(OH)₃ - wodorotlenek glinu
f)H₂SO₄ - znowu kwas siarkowy (VI), powtórzyłaś to
g)Na₂SO₃ - siarczan (IV) sodu
h)K₂SO₄ - siarczan (VI) potasu
i)CaSO₄ - siarczan (VI) wapnia
j)AlPO₄ - fosforan (V) glinu
2009-11-01T21:25:11+01:00
A) tlenek siarki (IV)
b) tlenek siarki (VI)
c) kwas siarkowy (VI)
d)Siarczan(VI) glinu
e)Wodorotlenek glinu
f)Kwas siarkowy(VI)
g)Siarczan(IV) sodu
h)siarczan potasu
i)siarczan wapnia (gips palony)
j) Fosforan (V) glinu