Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T16:38:47+02:00
Dziękuję Ci Panie za wszystko co mnie spotyka w moim życiu. Za każdy dzień, sekudnę Twojej obecności przy mnie. Za Twoją miłość. Dar życia i przebaczenia. Za to, że jesteś.... Prowadź mnie. W Twoje ręce oddaję całe moje życie,pragnę tylko wypełniać Twoją świętą wolę.



Mam na dzieję ze ci się spodoba pozdrowionka
Dr.house
4 4 4
2010-04-03T16:39:42+02:00
Panie Boże,
Dziękuję Ci za wszystko co dla mnie robisz.
Że troszczysz się o mnie,
Że mi pomagasz.
Swoją miłością obdarzasz każde stworzenie,
Każde najmniejsze źdźbło trawy.
Chcę ci dziś podziękować,
Za miłość i za dobroć.
Wiem że, bez ciebie niema świata,
Dlatego powtarzam Ci to jeszcze raz:
DZIĘKUJĘ..

plissss o naj;p
6 4 6
2010-04-03T16:39:52+02:00
Dobry Boże dzięki Ci,
za otarcie mojej łzy.
Gdy mnie boli i żałuję
Bog juz biegnie mi na ratunek.
W dni powszednie oraz wtorek
beznadziejnie,każdy dzień,
on mi czule i troskliwie,
odpowiada "kocham Cie"
5 4 5