Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T16:46:04+02:00
Podział Wszechoceanu
-Ocean Spokojny (179 mln km2)
-Ocean Atlantycki (91 mln)
-Ocean Indyjski (76 mln)
-Ocean Arktyczny (15 mln)
razem 361 mln km2
Oceany zajmują 71% powierzchni Ziemi

Typy mórz
-śródziemne
-przybrzeżne
-międzywyspowe
-otwarte

licze na naj...
14 4 14
2010-04-03T16:48:48+02:00
Wszechoceanem – nazywa się zwarty obszar wód na powierzchni Ziemi , obejmujący wszystkie oceany wraz z połączonymi z nimi morzami.


Podział wszechoceanów :
* Ocean Spokojny,
* Ocean Atlantycki,
* Ocean Indyjski,
* Ocean Arktyczny,
* Ocean Południowy.
4 5 4
2010-04-03T17:40:49+02:00
Wszechocean - czyli cztery oceany : spokojny,atlantycki,arktyczny,indyjski oraz morza .
5 3 5