1.Kto jest posłem Twojego terenu( woj. wielkopolskie, Poznań),
Jakimi sprawami Twoim zdaniem powinien sie zainteresowac i ktore z nich zglosic w sejmie w formie interpelacji. wymien
2. wymien 2 uprawnienia senatu
3. sejm i senat lącza sie w Zgromadzenie Narodowe w sytuacjach okreslonych w Konstytucji, wymien je.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-03T18:41:55+02:00
1. Posłem woj. wielkopolskiego jest Stanisław Kalemba. Powinien się interesować sprawami narodu i ludzi, których reprezentuje. W sejmie może zgłosić potrzeby ludzi przez siebie reprezentowanych jaki i potrzeby narodu.
2. Senat może rozwiązać sejm w sciśle określonych przez Konstytucje sytuacjach. Podpisuje ustway uchwalone przez sejm.
3. Sejm i senat łączą się w Zgromadzenia Narodowe podczas:
- przyjęcia przysięgi prezydenckiej
- uznania trwałej niezdolności prezydenta do sprawowania urzędu ze względu na stan zdrowia
- postawienia przezydenta RP w stan oskarżenia przed Trybunałem Stanu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T19:25:05+02:00
1. Posłem woj. wielkopolskiego jest Stanisław Kalemba. Powinien się interesować sprawami narodu i ludzi, których reprezentuje. W sejmie może zgłosić potrzeby ludzi przez siebie reprezentowanych jaki i potrzeby narodu.
2. Senat może rozwiązać sejm w sciśle określonych przez Konstytucje sytuacjach. Podpisuje ustway uchwalone przez sejm.
3. Sejm i senat łączą się w Zgromadzenia Narodowe podczas:
- przyjęcia przysięgi prezydenckiej
- uznania trwałej niezdolności prezydenta do sprawowania urzędu ze względu na stan zdrowia
- postawienia przezydenta RP w stan oskarżenia przed Trybunałem Stanu.