Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T17:24:34+02:00
Drogi Mały Książę
Mam nadzieje, że droga na Twoją planetę upłynęła Ci miło. Jest mi niezmiernie przykro, że podczas Twojej wędrówki natrafiłeś na takich ludzi jak pijak, bankowiec czy król. Mogę Cie jednak zapewnić, ze nie wszyscy ludzie są tacy. Jest wiele osób które nie myślą wyłącznie o pieniądzach władzy lub alkoholu. Bardzo chciałbym Cię zaprosić na planetę Jurka Owsiaka. Jest ona zawsze otwarta i nie braknie na niej miejsca dla Ciebie ani dla twojej Róży. Planeta ta ma kształt serca. Mieszka na niej osoba bardzo szlachetna i dobra. Owsiak pomaga chorym dzieciom poprzez swoje coroczne akcje. Z pewnością przyjmie Cie z otwartymi ramionami. Serdecznie pozdrawiam Ciebie i Różę. Liczę na przyjęcie zaproszenia.

60 1 60
2010-04-03T17:27:32+02:00
Mały Książe!!!
Po pokazaniu rysunku słonia,połkniętego przez weza doroslym,stwierdziles ze nie maja wyobrazni.Kazdy dorosly, ktorego prosiles o narysowanie baranka rysowal nie tak jakbys chcial.Dopiero pilot narysowal baranka(w pudełku),ktory pobudzil twoja wyobraznie,poniewaz musiales go sobie wyobrazic w tym pudelku.Mysle,ze sie mylisz....Nie kazdy dorosly jest tak zly jak ci ktorych ty spotykales na planetach np.Pijak-nie kazdy dorosly pije w rozpaczy lub np.Król,on z kolei byl wladca i rozkazywal tylko dlatego...zeby rozkazywac...Niektorzy tylko sa tacy...Wiekszosc doroslych jest odpowiedzialna,mądra i ma te wszystkie cechy ktorych nie maja mieszkancy planet...Np.Król Stanisław August Poniatowski, on władał madrze i sprawiedliwie,bardzo zasluzyl sie dla panstwa.Jak widzisz doroslych mozna lubic i podziwiac....
licze na naj...pozdrawiam:D
7 4 7