Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T17:22:25+02:00
Wykonaj działania:
a) a(+a-b)=a²-ab lub a+a-b=2a-b
b)2x-(x+4)=2x-x-4=x-4
c)7-(-x+6)=7+x-6=1+x
d)-(x+4)+x(-5=-x-4+x-5=-9
e)1-(t+p)-(t-2)=1-t-p-t+2=3-2t-p
f)-(-y+2)+(-2y-4)=y-2-2y-4=-y-6
2 3 2
2010-04-03T17:22:37+02:00
A) a(+a-b)=a² -2ab + b²
b)2x-(x+4)= 2x - x -4 = x - 4
c)7-(-x+6)=7+x-6=1+x
d)-(x+4)+x(-5) = -x-4+-5x=-6x-4
e)1-(t+p)-(t-2)=1-t-p-t+2=3-2t-p
f)-(-y+2)+(-2y-4)=y-2-2y-4=-y-6