Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T17:23:45+02:00
* monsun letni (morski) z pogodą deszczową, związaną z niskim ciśnieniem nad lądem i wysokim nad morzem,
* monsun zimowy (lądowy) z pogodą suchą, spowodowaną wysokim ciśnieniem nad lądem i niskim nad morzem.
3 3 3
2010-04-03T17:23:54+02:00
2010-04-03T17:25:42+02:00
Wiatry monsunowe.
Latem jest to wiatr, który przynosi opady, a zimą suszę.Wiatr zawszw wieje od wyżu do niżu.
1 3 1