Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T17:37:51+02:00
Cynizm-w stosunku do innych odnoszenie sie z ironia,lekcewazenie innych
Frustracja-stan spowodowany niezaspokojeniem jakiegos celu potrzeb>>niezadowolenie
licze na naj
2010-06-24T21:36:27+02:00
Cynizm to takie lekceważące odnoszenie się do ogólnie uznawanych autorytetów i zasad etycznych. Często cyników postrzega się jako realistów. Cynizm jest , jak to pisze w moim podręczniku do j. polskiego , 'zespołem poglądów greckiej szkoły filozoficznej Antystenesa'.

Frustracja to zdenerwowanie , negatywne emocje , złość , irytacja , może się objawiać agresją. Jest powodowana tym , że na przykład bardzo nam na czymś zależało , byliśmy bardzo blisko celu , a jednak nie udało nam się go osiągnąć. Nie raz złość tą wyładowujemy poprzez obrażanie , wyżywanie się na innych , niczemu nie winnych ludziach.

Mam nadzieję , że pomogłam ;-)