Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T13:58:18+02:00
SÓROWCE WTÓRNE POZWALAJĄ NAM NA WYKARZYSTANIE ICH I PRZEROBIENIE NA NOWY MATERIAŁ. POMYŚMY ILE ZAOSZCZĘDZIMY ŚRODOWISKA SEGREGUJĄC ŚMIECI I PRZERABIAJĄC JE? PIERWSZA MYŚL KTÓRA NASÓWA MI SIĘ W WYKORZYSTYWANIU SÓROWCÓW WTÓRNYCH TO TO IŻ MOŻEMY ZBIERAĆ MAKULATURĘ ,PLASTIKOWE BUTELKI ,ZAKRĘTKI, PUSZKI [ZŁOM}.MOBILIZACJĄ MOŻE BYĆ TO ŻE W PUNKTACH SKUPU MOŻNA TROCHĘ ZAROBIĆ,MOŻNA DOSTAĆ DRZEWKO . CZŁOWIEK KTÓREMU ZALEŻY NA CZYSTOŚCI ŚRODOWISKA ZAWSZE BĘDZIE PROAWDZIWYM EKOLOGIEM.


PROSZĘ BARDZO:]
1 1 1
2010-04-04T14:22:33+02:00
Surowce wtorne to glownie surowce wytwarzane przez czlowieka, pozwalajace na nowo sie przetworzyc tzn makulatura, szklo i glownie plastik ktory po wyrzuceniu rozklada sie baardzo dlugi czas dlatego trzeba segregowac smieci. surowcami wtornymi mozna tez okreslic powierze ktore na nowo jest oczyszczane przez roslinnosc.

1 2 1
2010-04-04T14:59:08+02:00
Segregowanie smieci jest bardzo wazne, poniewaz z wielu porduktów (np butelki, makulatyura) mozemy wyprodukowac nowe produkty.

np magulatura- nowe kartki papieru, papier toaletowy, z butelek szklanych - szklo jest przetapiane i powstają nowe butelki, czy też obiekty szklane, natomiast z butelek plastikowych powstają nowe produkty plastikowe.
1 3 1