Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T18:20:44+02:00


Weselny Klimat
- Ada Krawczyk.

Weselny klimat, tak się zaczyna, jest biały welon a w nim dziewczyna.... strumienie wódki i trochę wina.zarżnięta świnia...i ten tłusty bit
weselny klimat x5 weselny...
weselny klimat, tak się zaczyna, jest biały welon a w nim dziewczyna.... strumienie wódki i trochę wina.zarżnięta świnia...
weselny klimat, tak się zaczyna, jest biały welon a w nim dziewczyna.... strumienie wódki i trochę wina.zarżnięta świnia...

1) lecą już cygańskie hity, był początek znakomity bo tańczyła para młoda więc przy stole siedzieć szkoda... skaczą Stefan i Tereska i sukienka jej i deska, polej, polej z tej butelki, a przyłącze się!!!

ref) weselny klimat x2

2)przyszła pora na rodziców co nie bali się kredytu niech zabłysną na parkiecie, zdrowie pierwsze drugie trzecie...dzięki nim cała zabawa więc należą im się brawa... sto lat, sto lat, gorzko, gorzko... świat wiruje w naaas

ref) weselny klimat... x2

3)nadszedł czas na oczepiny podział chętnych na drużyny kto zje szybciej ten wygrywa bułka, jabłko i cytryna...gość pod stołem już ląduje, Jadźka prawie wymiotuje poten tort i kulturalnie aż do rana ...

ref)weselny klimat, tak się zaczyna, jest biały welon a w nim dziewczyna.... strumienie wódki i trochę wina.zarżnięta świnia...weselny klimat, tak się zaczyna, jest biały welon a w nim dziewczyna.... strumienie wódki i trochę wina.zarżnięta świnia...i ten tłusty bit

weselny klimat x6

ref) weselny klimat... x2
______________________
Mi sie podoba zarąbista jest. ;):):)
pozdrawiam ;];];];]
1 1 1
2010-04-03T19:07:03+02:00
1.Zakopane raj prawdziwy,
piękny no i urodziwy.
Choć górale dutki doją,
to Polacy ich kchają.
Ref: Kraków, Wawel sukiennice,
Kościół Maryjacki hejnał.
To są piękne okolice,
przy tym wszystkim Wisła płynie.
I ze smoka Kraków słynie.
2.Wadowice miasto małe ale znane i kochane,
każdy Polak chce je zobaczyć.
Bo Karol Wojtyła papież je naznaczył.
Ref: Przy tym wszystkim Wisła płynie i ze smoka Kraków słynie. Na wycieczkę jechać chcemy i następną planujemy.

Na melodie piosenki "Chodź pomaluj mój świat"
1 1 1