Proszę o pomoc

piszę prezentacje maturalną potrzebuje dokładnie wydawnictwo, rok wydania i gdzie wydane -wiersz Tadeusza Micińskiego pod tytułem "Ananke"

Zależy mi na tym, żeby to była prawdziwa informacja, może ktoś ma taką książkę , wiersz ten pochodzi z książki " W mroku gwiazd"

Daje naj.

3

Odpowiedzi

2010-04-03T18:28:31+02:00
Krótki wiersz Ananke pochodzi z debiutanckiego i jedynego tomu liryki Tadeusza Micińskiego, zatytułowanego W mroku gwiazd i opublikowanego w Krakowie w 1902 roku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T18:30:28+02:00
Str. 22
wyd. Tower Press, Gdańsk 2000
moja książka ma 114 stron :)
2010-04-03T18:40:17+02:00