Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T18:51:34+02:00
Mój dom powinien być wyjątkowy. Napewno nie będzie podobny do reszty, chciałbym, aby się wyróżniał. Ponieważ nie lubię wspinac się po schodach, zamierzam mieć parterowy dom. Jeżeli będzie to możliwe, to wybuduję w nim dwa pokoje dla dzieci, a także sypialnie dla mnie i mojej żony. Ogromny salon pomaluję na słoneczny kolor i wstawie do niego czerwone, nowoczesne meble. Postaram się o łazienkę z wanną i jacuzzi z niebieskimi kafelkami. Napewno mój dom będzie musiał też mieć ogromny ogród, abym mógł razem z rodziną spędzac w nim czas.
2010-04-03T18:54:09+02:00
MÓj dom w przyszłości.
Chciałabym aby mój dom miał dużę okno, przez które bedę mogła patrzec na dzieci gdy bedą sie bawić na podwórku.
Chciałabym żeby był piętrowy, bo wtedy ma więcej pokoi.
Chcialabym aby miał taras, bo gdy jest ładna pogoda można tam pić kawę.
Wygląd domu:
schody wejściowe, na parterze 2 pokoje, kuchnia, łazienka, salon, na pietrze, 3 pokoje, łazienka.