Odpowiedzi

2010-04-03T18:59:56+02:00
Proponuję nową wersję piosenki We Are The World Michaela Jacksona, która nagrana została przez 75 artystów specjalnie dla ofiar Haiti.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T19:02:24+02:00
Znam o śmierci bliskiej osoby:
Gosia Andrzejewicz - zabierz mnie
emsi- ile jeszcze
leona lewis - i see you
celine dion - my heart will go on
three days grace - time of dying
Avril lavigne - When you're gone
3 Doors Down - Here Without You
Kasia Kowalska - Ból, Do końca z Tobą, Tak mi Ciebie brak, To był sen
The Kelly Family - I can't help myself, An Angel, Mama
Rihanna - Unfaithful
Varius Manx - Ostatni list
Tokio hotel - Rette mich (tzn. ratuj mnie)
Michael Jackson - We are the world
Michael Jackson - earth song
mam nadzieje że pomogłam licze na naj
1 5 1