Zad.1 Pole trójkąta prostokątnego o przprostokątnych 8 cm i 10 cm wynosi:???
Zad.2 Pan Cylkowski swoje pięciohektarowe pole podzilił na 20 jednakowych działek.Cenę każdej działki ustalił na 125 tysięcy zł.Ile kosztuje 1 m kwadratowy działek pana Cylkowskiego?

3

Odpowiedzi

2010-04-03T19:27:35+02:00
Zad1.
8×10=80
80÷2=40
Odp.Pole tego trójkąta wynosi 40 cm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T19:31:21+02:00
Zad1
Pt=1/2ah
a=8
h=10
Pt=1/2*8*10=40


Zad2
1ha = 10000m2
50000m2/20=2500m2
125000zł/2500=50zł za 1 m2
2010-04-03T19:31:39+02:00
1. P= 1/2 a *h
a=10
h=8
P=1/2 *10*8
P=40cm²
2. 1 ha = 10 000m²
wielkość całej działki = 50 000m²
wielkośc pojedyńczej działki 50 000/20= 2500
2500m - 125 000zł
1m - x
x= 125 000/ 2500
x=50zł