Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T20:05:54+02:00

Ja mmm chyba ściebie
Kiedy Hesus Smingus Dyngus

Nie zapomne tej niedzieli, we wtorek...
kiedy Hesus zmartwychwstał... on żywy był,


A na drugi dzień w poniedziałek,
tylko środy wziął kibelek cieplutkiej wody, nie święconej
lecz jej w wino nie zamienił i nie była to wódka,


Ino tak wziął swoją świętą dłoń, tak do góry, tak do góry,
jeszcze wyżej i tak wstrząsnął w tym kibelku tej wody i tak pstrykną w ludzi...
Bo to jest proszę państwa,


śmingus dyngus,
lany poniedziałek x3


Był taki tydzień, że wtorek śledź, środa popielcowa,
tłusty czwartek, droga krzyżowa, sobota z koszykiem, niedziela palmowa i...


śmingus dyngus,
lany poniedziałek x3


Co pytania się pojawia czy Bóg dał ciało, a jeśli dał ciało, to kiedy dał ciało,


W Boże ciało
Bóg dał ciało x4


Ta piosenka jest święta
W pryma aprilis x4


A za rok odnowa środa popielcowa, droga krzyżowa,
bomba atomowa, spadnie bomba, spadnie bomba,
bomba atomowa, spadnie bomba , bomba atomowa, spadnie bomba,bomba,bomba atomowa ,spadnie bomba... JEB



........MOŻE BYĆ??????HAHA
1 5 1
2010-04-03T20:16:04+02:00
Kiedy Hesus Smingus Dyngus

Nie zapomne tej niedzieli, we wtorek...
kiedy Hesus zmartwychwstał... on żywy był,


A na drugi dzień w poniedziałek,
tylko środy wziął kibelek cieplutkiej wody, nie święconej
lecz jej w wino nie zamienił i nie była to wódka,


Ino tak wziął swoją świętą dłoń, tak do góry, tak do góry,
jeszcze wyżej i tak wstrząsnął w tym kibelku tej wody i tak pstrykną w ludzi...
Bo to jest proszę państwa,


śmingus dyngus,
lany poniedziałek x3


Był taki tydzień, że wtorek śledź, środa popielcowa,
tłusty czwartek, droga krzyżowa, sobota z koszykiem, niedziela palmowa i...


śmingus dyngus,
lany poniedziałek x3


Co pytania się pojawia czy Bóg dał ciało, a jeśli dał ciało, to kiedy dał ciało,


W Boże ciało
Bóg dał ciało x4


Ta piosenka jest święta
W pryma aprilis x4


A za rok odnowa środa popielcowa, droga krzyżowa,
bomba atomowa, spadnie bomba, spadnie bomba,
bomba atomowa, spadnie bomba , bomba atomowa, spadnie bomba,bomba,bomba atomowa ,spadnie bomba... JEB




-----------------------------------------


Śmigus-dyngus!
Staropolskim obyczajem
w wielkanocny poniedziałek
oblewamy się nawzajem.

Miły zwyczaj śmigus-dyngus!
Bo pośród życzeń radosnych
przynosi nam w podarku
uśmiech kolorowej wiosny.





: )
1 1 1