Pan Adam ma prostokątną działkę o wymiarach 20m x 40m. Ile metrów bieżących siatki musi kupić, żeby ogrodzić całą swoją działkę? Pan Adam przewidział w ogrodzeniu bramę wjazdową 4m szerokości i dwie furtki po 1 m szerokości każda.

Proszeee o pilną odpowiedz!!!
Kto pierwszy rozwiążę dobrze dostanie naj..
Plisssss....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T20:15:06+02:00
Obw = 2* 20m + 2 * 40m = 40m + 80m = 120m
120m-4m-2m = 114m
1 5 1
2010-04-03T20:15:33+02:00
Liczymy obwód
2*20+2*40=120m
2 furtki + brama = 6m

120-6m = 114m

Odp.Musi kupić 114m siatki.
1 5 1
2010-04-03T20:15:46+02:00
Obw=2*20m+2*40m=120m
120m-4m-2m=114m
Odp: Pan Adam musi kupić 114m siatki.
1 5 1