Jacek pieszo pokonuje drogę do szkoły oddalonej o 1km 500m od jego miejsca zamieszkania.Ile km idzie Jacek do szkoły i z powrotem w ciągu:
a)jednego dnia,
b)jednego tygodnia,
c)jednego miesiąca.
Wskazówka:DO SZKOŁY CHODZIMY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU,A W MIESIĄCU JEST PEŁNE CZTERY TYGODNIE!!!

prosze o pilną odpowiedz!!!
jeśli ktośnapisze pierwszy daje naj...ALe wszytskie trzy punkty!!!

Plissss!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-04-03T20:31:12+02:00
A)tam i powrót
3km
b)15km
c)60km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T20:31:30+02:00
W ciągu dnia: 2 razy 1,5 km = 3 km
w ciągu tyg: 10 razy 1,5 km = 15 km
w ciągu miesiąca: 40 razy 1,5 km = 60 km