Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Igo
  • Rozwiązujący
2009-11-01T21:54:12+01:00
Pasożyt rośliny - to jakiś owad lub roślina która żyje kosztem innej rośliny.
2009-11-01T21:54:25+01:00
Grupą heterotrofów są pasożyty , które pobierają składniki pokarmowe od organizmów innego gatunku nazywanych żywicielami . Na ogół nie prowadzi to do śmierci żywicieli , gdy pasożytów korzystne - dzięki nim mogą żyć .
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T21:54:35+01:00
PASOŻYTNICZE ROŚLINY - odzywiaja sie kosztem przez siebie organizów czyli sa tak zwane cudzozywne.Wystepują głównie wśród bakterii, grzybów,glonowce.
Pasożytów jest kilka rzadziej np. kanianka - pasożyt roślin uprawnych.
PÓŁPASOŻYTY posiadające zdolność asymilacji, czerpiące z organizmów żywicielskich tylko wodę i sole mineralne.
2 3 2