1.poczekalnia statków ( na 4 litery)
2.karmi młode mlekiem ( na 4 liery )
3.Występ jednej osoby ( 4 litery)
4.obszar , strefa ( na 4 litery )
5.Porcja leku ( na 4 litery )
6.sportowa koszulka z kołmierzykiem ( na 4 litery )
7.pierwsze danie obiadowe ( na 4 litery)

2

Odpowiedzi

2010-04-03T21:34:18+02:00
1.reda
2.ssak
3.solo
4.zona
5.doza
6.polo
7.zupa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T21:37:29+02:00
1.poczekalnia statków REDA( na 4 litery)
2.karmi młode mlekiem SSAK( na 4 liery )
3.Występ jednej osoby SOLO( 4 litery)
4.obszar , strefa ZONA ( na 4 litery )
5.Porcja leku DOZA( na 4 litery )
6.sportowa koszulka z kołmierzykiem POLO( na 4 litery )
7.pierwsze danie obiadowe ZUPA( na 4 litery)

pozd
1 4 1