Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T21:40:58+02:00
Pilne
Z sześcianów o krawędzi 2 zbudowano prostopadłościan o krawędziach długości 6,8 i 12.Ile sześcianów użyto

6:2=3
8:2=4
12:2=6
zyżyto: 3*4*6=72 sześciany
2010-04-03T21:41:54+02:00
Objętośc szcześcianu = 2³ = 8
Objętośc prostopadłościanu = 6*8*12 = 576

576/8=72

Odp z 72 szcześcianów :)
2010-04-03T21:45:47+02:00
Pierwsza para boków prostopadłościanu to 6*4=24* 2 takie ściany = 48
druga para boków to 6*3=18*2 takie ściany = 36
dwie podstawy to 3*4=12 *2 =24
W sumie 48+36+24=108