Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T21:41:28+02:00
D=5√3
d=a√3
5√3=a√3
a=5
V=a³=5³=125 j³ (bo w czym to jest? cm, m, km?)
1 5 1
2010-04-03T21:41:55+02:00
Jeżeli przekątna sześcianu ma długość 5pierwiastków z trzech, to objętość tego sześcianu jest równa

D=a√3
D=5√3
a=5
V=5³
V=125
2010-04-03T21:42:34+02:00
A - bok sześcianu
a√3 - przekątna sześcianu

a√3 = 5√3 |:√3
a = 5

V = a³

V = 5³
V = 5*5*5
V = 125