1.podpora pomidora ( na 4 litery )
2.na śmieci w wieżowcach ( na 10 liter )
3.porcja leku ( na 4 litery )
4.obejmuje epos powieść , nowelę ( na 5 liter )(
5.samica psa
6.miasto w Afganistanie
7.port nad Renem
8.państwo w Afryce

2

Odpowiedzi

2010-04-03T21:55:43+02:00
1. TYKA
2 ŚMIETNISKO
3 DOZA
4 PROZA
5 SUKA
6 Dżalalabad
7 KONSTANCJA
7 LIBIA< NIGER>MADAGASKAR>KENIA

pozdr , liczę na naj:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-03T22:54:58+02:00
1 tyka - jest to rodzaj kijka, po którym pną się rośliny
2 śmietnisko - wielki zbiór śmieci
3 doza - tak określa się porcje w medycynie. Jest to coś w stylu jak np. kęs kanapki
4 proza - gatunek literacki
5 suka - zdrobniale mówi się suczka, ponieważ to niecenzuralny wyraz
6 Asadabad - jest takie miasto, podaję ci przykładowe, bo nie wiem na ile liter
7 Bonn - tutaj nie jestem do końca pewien, ale tak mi się wydaje
7 Egipt

Pozdrawiam serdecznie i proszę o naj ;)